13 Haziran 2013 Perşembe

Rulo Patates Pastası

Rulo Patates Pastası

Arkadaşlar harika mı harika kesinlikle denemesi gereken tariflerden birisi.Bence kaçırmayın derim.Damak tadıma güvenerek söylüyorum.Hemen mutfağa......
Çay saatlerinde hatta et yemeklerinin yanında garnitür olarak nefis bir lezzet.....


MALZEMELER:

1 kg patates
1 limon
1 çay bardağı zeytinyağı küçük bardakla
3 adet kornison tursu
3 kaşık kadar mayonez
karabiber,kırmızı biber,pulbiber,tuz
1/2 demet maydonoz
1/2 su bardagi yogurt

HAZIRLANISI:

Patateslerimiz haşlanıp soyulduktan sonra derin bir kaba alır ılınınca içine zeytinyağı,tuz,baharatlar,limon suyu eklenip güzelce yoğurulur.Maydonozlar ince ince kıyılır ve tezgaha serdiğimiz streç filmin üzerine serpilir.Maydonoz serpiştirdiğimiz streçin üzerine yoğurduğumuz patates yayılır.Sonra üzerine mayonez yogurt karışımı sürülür.....Sonra turşu döşenir.İsteyenler içine haşlanmış yumurta ve mısırda koyabilirler. benim elimde bu malzemeler vardı ben bunlarla yaptım.....Sonra streç yardımıyla rulo şeklinde sarılır.Sardığımız patatesimizi dolaba kaldırıp 1 saat bekletirsek açınca çok güzel olur.Keserkende çok kolay olur....Sonra streçi çıkaralım ve istediğimiz gibi süsleyelim.Israrla tekrar ediyorum kesinlikle kaçırmayın bu lezzeti......

AFİYET OLSUN.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder